去完聖雅各福群會麥潔蓮幼稚園interview..

返屋企放低野, 煮飯仔...~

出發去彭福公園!!

 

好好天

好熱.... =)

IMG_2463

 

最愛最愛我們的影子~~

IMG_2462

 

彭福公園好大

有好大塊草地

好多人放狗狗~~  呀仔之愛~~  指住狂叫wow wow!!  hahaha 係全部都係wow wow!!!

有個兒童遊樂場tim~

 

你影呀仔時我影你地...  hehehe

IMG_2472

 

wow wow

IMG_2473

 

打沙包??

IMG_2481

 

大搭步神情確威武~~

IMG_2482

 

鬼鬼shu shu偷番shu...

IMG_2484

 

future poser?! hahahah

IMG_2490

 

佢自己爬上張凳凳到然後坐成咁fing fing腳~

IMG_2493

 

懶醒

唔用手

IMG_2505

 

想爬上去又唔識...

end up坐係坐係條欄杆到~ kakaka

IMG_2506

 

轉場去沙田New Town Plaza食飯

順便睇下"踢c兔/西裝比"呀仔因為sister wedding...  hehehe

 

去snoopy world行下影下相先~

舊坐少少... 要返新下~  始終都好多年...

仲少咗D display.... ummmm

拍拖時去過靚好多~~

 

yeeeeeeeeee 迷路了~~

IMG_2510

 

喂??????????  有無人呀??????
我想買飛睇snoopy呀!!!

IMG_2513

 

@ Nicholas and Bears試西裝中...

好眼瞓&扭計中....

我地睇中波點...

影相應該sharp d...  無黑色咁沉....

可惜波點無貨...  T________T

成套要$13xx~

 

去H&M行下先~~ 應該平dd...

IMG_2528

 

我地行到好累... 

呀仔又瞓到豬咁... 好重....

見都7:00pm

搵個地方坐低食下野休息下....

 

 c1d5980  

 

隔離抬兩母女係咁話個呀爸... bee lee baa laaa...

我地一坐低到我地走都仲話緊....

陰公~~

啊女一d禮貌都無..... 咩世界??

 

唉沙田淪陷了........

好多人拖GIP掃貨... X___X

香港人變了少數民族.......................

arrow
arrow
    文章標籤
    penfold park New Town Plaza
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()