一仔.......

好似一個禮拜內大左好多......

識左好多野咁..........

 

1) 佢拎住兩包薯片掉落地下.... 踏左一腳...

然後係房搬左個垃圾桶出黎....

將兩包薯片放入垃圾桶內後講bye bye... 然後拍拍手...

一定係唔想我食咁多無謂野~ 好好笑但真孝順 XD

 

2) 開/關電視 / eject隻dvd出黎再放返入去

 

3) 同我jam歌

 

4) 識舉手

 

5) 不停講bb話/發音.... 完全唔知佢講乜~  hahaha

 

6) 叫我開玩具比佢玩

 

7) 除完襪襪後比我~

 

8) 會學我講野

 

太太太太太可愛了~~~

訓飽後仲會拍手笑... 有時候會跟我講"good morningggg"

 

一仔今日500日大了~

有時候真係唔想佢大得咁快...

每晚我都會review一仔d相...

戀子情結... kakakka

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()