interview 時間: 9:15am - 10:35am

帶埋登記紙...  一入去放低呀仔等佢warm up下... 

有滑梯, 車車, books, 豆袋...  任玩唔嬲~~  hahahha

然後比張紙我地填...~

好快就叫9:15am個d小朋友入去in...

 

入到房叫我地坐低...  自己(呀仔)選擇位坐~  佢肯坐定定~~

有玩具比呀仔玩...

個miss話玩下先, 轉頭先interview...

然後佢一路望住我地... 可能interview已經進行中... XD

佢有同呀仔玩...

有問: yeee 好多發音喎...  識講野未??

我話佢識叫baba, mama, wow wow, bye bye, talk in bb language... hahahha 

 

之後叫我去interview, 我問老公使唔使, 佢話唔使...

主要問:

- 平時呀仔邊個湊

- 呀仔係屋企點

- 呀仔性格

- 呀仔食乜

- 識自己去廁所未

- 呀仔瞓覺時間

 

之後話係全日制...  知唔知今年九月會搬返堅尼地道舊舍(剛重建完)... yeeee 我唔知喎.....~

 

三月會有通知(收, 唔收, 後備)都會收到

如果ok既話六月會做登記入學~ 

 

interview完叫我地stay, 等其他小朋友interview完先group goodbye... ok.... 但係好多都走哂既~~

我見到好多都係爸爸媽媽小朋友一齊in...  點解我唔係既~~~? ><

走既時後呀仔有比miss good bye kiss 仲笑~ ^^

 

呀仔尚算合作

無喊

有請請

有tidy up但係又攞返出黎 hahaha

拍手

good bye kiss

talk in bb language

 



感覺幾好

interview我個miss好好人~

希望入到

不過係全日~ but is ok la...

 


大約10:00am走~~

 

IMG_2452  

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()