終於等到照結構...  等到頸都長.................... 變左長頸鹿~~

感覺真係好似打大佬... 係"結構"大佬!!!  希望KO the big boss!!!

 

10:45am 到達贊育...  個男人recept 好黑人曾...

想book產前運動班, 佢話要醫生referral, 我知!!  所以想今日拎埋咪book囉...  點知今日無醫生je... 大佬, 我唔係係到做!!!  激c我...  叫我聽日去瑪麗拎..

 

好準時 11:00am 入去...  姑娘話我個肚好大喎...  我肥底+食左早餐...  姑娘話唔關事但係又無話o唔ok... 唉.. 算....

小王帝一開始好合作...  同預期一樣...  21w3d, 手指仔 (5隻), 腳仔, 腳指仔 (5隻), 頭仔, 鼻仔, 口, 心藏, 心跳, 腦仔, 手臂, 腎, pat pat, 都normal, size 正常, 胎水 胎盤 ok, 好詳細...

郁黎郁去, 用手仔掂腳仔...  用手托住個頭...  ahhahahha

姑娘仲問, 想唔想知到男仔定女仔.  OF COURSE!!!  要買野啊~~~  照啊照, 腿張開~~~  又唔比睇...  我話"乖啦, 見到先知買boot boot 車定barbie"  跟住明顯到我都見到, 係王帝仔~~  hehehe

好感動............ bb 一齊正常...

入去之前真係要同小王帝講0下數...  要乖乖... hehehe


但照黎照去都照唔到個胃, 姑娘叫我出去坐陣...........  我又同王帝仔講數...  "乖d先買玩具"...

等左20mins再照過....  好順利~~  搞掂~~~

 

出去諗住問下一次booking, 男人recept 話無喎, 我又問咁幾時去健康院? 佢話醫生無講? 有就唔使問啦!! 第一胎咩野都唔識...  佢話幫我check...  and said "下一次咪聽日係瑪麗囉." 話說果一張係同結構appointment 一齊出...  瑪麗係關於大頸泡個report... 點知lee個係下一次check up 0者!!!!!!! 我問可唔可以係瑪麗book產前運動班, 佢話瑪麗有醫生會幫手...  之後自己打去book... 

 

12:00pm 走人...

總算過左一關, 聽日又要過另一關...... 唉~

一定要pass呀!!!!

arrow
arrow
    文章標籤
    照結構 瑪麗 贊育
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()