book 了 10:00am 去瑪麗產檢, 因為大頸泡既原故..........
一開始量血壓... and then wait... wait... and wait...
勁多人, 等到 11:30am 先叫我個名... 入9號房~

我先比左封refferal letter from 贊育(有關大頸泡) 比醫生, 佢話要去4/F 預約 @@ 完全唔知囉.............. 我心諗"唔係今日知道結果? 仲要等?????" 唉...

醫生話上次抽血(有關大頸泡)結果正常...  正常但仲要等..... /____\ 然後話無乜大問題...  要唔要假紙 (佢唔問, 我又唔記得...)  跟住聽王帝仔心跳...  hahahha 又跳得好快好得意...  今次老公都聽到...  kekekek 勁快攪掂... 之後又出去聽叫名...

出左門口發現我未問佢拿產前運動refferal letter, 跟住衝返入去問...

次次都覺得佢地講野勁快又勁趕....  搞到我有問題sssssssss 都唔幾得問... 

出去坐................................ 到 12:15pm 先叫我預約下次飲糖水 + 產檢@健康院...  我衰心急, 又驚聽得唔清楚...  係咁問老公係咪直接去booking area.. 佢話唔係, 等叫名...  @.@  我話等咁耐?????? 佢話係咁架啦 公立醫院...

May 22 @ 9:00am - 健康院
June 30 @ 8:30am - 瑪麗飲糖水


hur hur 聲 book 完去4/F 睇下講咩先...
落到去勁多人, 心諗 "又等????????????"

話咁快去完recept就比張紙我去12號放見護士長.. 唔使等.. 好彩je...
護士長話要排期... 抽血無問題但要refer 去專科做詳細檢查....... /____\ 照ultrasound 睇睇... 我問"抽血pass 唔係就ok 無大頸泡?" 佢話係兩樣野......................... 

照ultrasound 睇下惡性, 良性, 定係水泡??  check and press neck, 打針抽頸d組織???????????? 佢話可以say no, 等生完之後... 但我無大頸泡病症嘛................. 唉.. 排期到 Aug 14, 2012............ they may call me earlier if there is time slot...

12:40pm PISS............ 去食mum mum...

book 埋產前運動班....  真係好full...  無得玩生產ball ball............

what a day~~

 

 

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()