close

話說之前係瑪麗產檢, 懷疑我有大頸泡........

一路都好驚收到瑪麗/贊育既來電......  因為一收到電話即係話有問題..............~

 

點知... 琴日收到"blocked"來電顯示既電話...  平時我係唔會pick up既...  琴日就pick左..............................

係贊育打黎....................................................................

嚇到我呢.... 標晒冷汗......................

完來通知我 瑪麗既產前講座area係五-六月裝修... 叫我轉去贊育門診地下聽................

真係比佢嚇c.................

 

anyways...........

April 23 - 贊育照結構

April 24 - 瑪麗聽大頸泡result............

希望順利過關!!!

加油啊B~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()