close

打算有兩個小朋友就會請姐姐...

我就想請姐姐... 老公就唔想... (男人就係咁............. 因為有個stranger... 佢唔慣......)
有以下solutions:
1) 我做ftm -> 我唔太想... 但最save money
2) 請鐘點 -> 都幾貴... 同我最主要係想照顧nb...
3) 請姐姐 -> 最貴但比較化算......
 
傾完+洗腦後... 老公都肯請姐姐........
 
 
 
屋企人無義務幫我湊...
雖然佢地話ok
我唔想佢地太辛苦... 
加上... 
姐姐可以幫手做家務, 清潔, 洗玩具, 照顧nb... (我無理由叫屋企人幫我做清潔嘛!!!)
我地可以抽少少時間拍下拖拖.... 2人世界下........
依家老公做晒d家務.... 我都唔好意思..... 亦唔想佢咁辛苦~
 
 
 
如果請到個好姐姐既話............................................................................
 
 
 

終於上星期日through agent請左個overseas 既菲姐姐...

希望ok啦...
真係睇眼緣+好唔好彩......
上bk見識過好多cases... 真係有d驚驚...
但無辦法啦~ 唉~
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()