close

好耐無畫畫, 突然間心血來潮...

 

好喜歡Avan睡在我旁邊.... soooo sweeeeeeeeeeeet...

但訓訓下.............. 360轉.. @.@

 

1. 成日旋風腿...side kick我...

2. 比腳我聞...

3. "chee"住我訓.... d頭髮"了"醒我...

4. 轉來轉去... 床既每一個地方都比佢翻過...

 

oh well... 通常我會叫老公訓前抱返Avan入房訓.... 因為我中意攬住Avan訓... 親子嘛... XD..

ahhaha

img-Y04162340-0001  

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()