11:15am照結構

今朝請左半day off (am)...

 

好耐無送一仔返學...

見佢無再喊又肯自己行返學咁叻叻....

今朝我又去!!

係好叻叻喎...

自己行晒全程.............

但去到學校坐底換鞋既時候.............................................................

開始底頭............... 扁嘴嘴....................... 抹眼......................淚!!!!!!!! oh no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

爸爸話因為我係到喎!!!!

然後一仔指住我叫mammy mammy... 喊晒要攬攬....

awwwwwwwwwwwwwwwwwww

you are still a little baby to me.............

 

送完一仔返學嘆下早茶出發照結構~~

又打"結構"大老..

好驚又緊張~~~

 

11:00am到~

12:00pm照得~

 

又係幫一仔照結構0個個姑娘...

老公又唔認得... hahaha

 

siubie 爬係到..........

好彩都睇到要睇既野~

20w4d

手指仔 (5隻), 腳仔, 腳指仔 (5隻), 頭仔, 鼻仔, 鼻尖, 口, 心藏, 心跳, 腦仔, 手臂, thigh, 腎, pat pat, 都normal, size 正常, 胎水, 胎盤, spinal cords, etc etc 都 ok, 好詳細...

 

姑娘問想唔想知到男仔定女仔....  yeahhh!!!  我想confirm...

但答案同預期一樣................... 好大機會係女仔.... hehehhehe

 

無啦啦問我使唔使返工...

我話要~ 做乜咁問..........

姑娘話siubie個胃大左dd, 叫我食dd野~ 2:00pm再返去睇下會唔會細返 (比我睇先~ 唔使排隊............)

有時後siubie可能飲水未or wee wee /未消化

如果都無細返要refer 我去專科........... ha????????????????????? 又黎??

12:30pm........ 食野又未餓... 又擔心......................

心諗: 唔通早餐飲茶食太飽? 太多飯?  唔通因為照之前飲左兩杯水???????????????

都係唔食野... 去多d wee wee... 同siubie傾下心事.......................

好難等到1:50pm衝去睇...............

真係第一個比我入...

照呀照............. 姑娘無出聲..... 照呀照~~ 好serious既樣.... 我又好驚成個人震晒.......................................既時後...

olala~~~~~~~~ 

siubie個胃細返~~~~~~~~~~~~~~

yeahhhh everything ok!!!!!!!!!!!!

 

兩兄妹都鐘意搵個"胃"玩我既...........................

一仔就照唔到個胃

siubie就胃大左dd........

唉~

 

總算過關!!!

yeahhh!!!

arrow
arrow
    文章標籤
    照結構 贊育
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()