close

 

 

 

放工後同屋企人一齊食晚飯

然後出發去Conrad

準備上頭既野.... set up... decoration...

9:00pm上頭~  食湯圓~~~~~~~~

 

 

妹子聽日結婚

希望一齊順順利利~~

 

 

返到屋企10:30pm

快快um一仔瞓覺

自己都要早瞓覺

聽日要6:00am起身~

早過返工........ -O-

我要做姊妹~~ ahahahha

 


估唔到妹子易喊過我??

無理由~~

上頭已經喊...............

 

我想當年上頭無喊...

結婚當日mom未幫我拉拉鍊已喊...

daddy拖我出去交我比老公又喊............

講speech又喊.....................................!!!

喊到七彩~~

 

IMG_3532.JPG  

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()