close

終於結局了....

無得追lu~~

 

眼淺既你一定唔可以係工司睇................. 因為會喊爆.................. 直到後尾....

我就係其中之一

包咗好多wontonsssssssssssssssssss

T_______________T

眼都腫埋....  kakaka

d同事唔知以為發生咩野事... hahahha

 

結局我覺得ok...

happy ending 亦有小小 open ending

究竟都manager最後可以長stay係地球嗎?  還是會跳黎跳去??

我希望佢最後會stay係地球... another 400 years.... hahaha

我個人比較喜歡happy ending...

 

我覺得<來自星星的你>好睇過<繼承者們>.....

亦係2013年最好睇既韓劇...

論劇情... 緊張...  一集入面有喜有悲... 剪接又好... 

 

<繼承者們>都好睇....  

但係<繼承者們>係靚仔sss靚女ssssssssssss...  但講黎講去都係果d...   圍繞男女主角既愛情...

雖然金嘆好好好靚仔... 又有$$...  最尾我都喜歡埋英道... hahahhahah

 

睇時會投入角色... 希望自己係個女主各.. XD

睇完會跳出角色... 唔會希望/期望另一半係一樣....   如果唔係我會好傷心~~~ wahahhaha

 

如果我另一半係靚仔/有超能力/有$???????????? OMG.... 我暈底.... AHHAHA 諗多咗~

 

咁當然有人鍾意有人唔鍾意啦~

以上純粹個人感想者... 

arrow
arrow
    文章標籤
    來自星星的你
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()