close

 

 

 

6:00am起身... ready... 6:30am出發~

著住結婚時既婚鞋 (3年前)

行行下...  右鞋低甩咗... -O-

都行到

媽媽話可能耐冇著....

7:00am去Conrad食個早餐...

食食下左鞋低甩埋!!!

即刻打比老公叫佢9:00am上黎時拿對spare jelly bean比我

8:15am返上酒店房等化妝...

但係個業餘化妝師太慢...

我9:00am先化

老公上到黎竟然唔記得咗帶對鞋黎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

激到我跳彈起!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

<我去到男家已經頂唔順要棄鞋, 著妹子既"人字拖"直到去酒樓(around3:45pm先有得換...  wuwuuwuw>

 

新朗入黎開始玩遊戲.....

斟茶時我先化好.... 

好彩趕得切~~

 

妹子要斟茶比我~~  yeah!!

大個女啦

生生性性

 

遲咗少少約11:45am出門

之後出發去男家


1:00pm食Lunch

3:30pm到酒樓ready

5:00pm standy by reception

 

我既任務係負責金器/Reception/人情...  very busy~~

成晚都無乜點食野...  走黎走去........

 

11:30pm搞掂走人~~

 

好疲倦........  對腳!!

疲倦過我結婚果日~~

 

我祝你地永結同心!

三年抱兩!!

開開心心!!!

幸福快樂!!!

 

個婚禮好成功~

好感動又浪漫~~

 

dang dang dang dang~~

我多咗個妹夫!!!

 

cats.jpg  

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()