close

Happy 3 years anniversary!!!

 

我們今年今日皮婚lu~~

唔經唔覺... 已經結婚3年 (拍拖7年)... Avan都14個月大了~

我們Aug 16, 2006再一起的... Nov 20, 2010 鄧鄧~~

 

當然有開心有傷心有吵架有溫馨有sweet啦...

我自從有小朋友之後脾氣+記性差左... hahahaha EQ高左... 樣樣野都以仔仔為先... 湊仔方法又唔同....

多謝老公體諒+明白...

 

同老公既性格上又好唔同....  雖然D人話一凹一凸好PERFECT... 但一時時囉... 

佢有主見, 我無所謂... = 佢幫我諗

佢選擇快, 我選舉恐懼... = 我比選擇佢選... 比我 (三心兩意係麻煩的...)

 

有時後唔"ARM"心水真係火都黎...

ex 

1.

我中意一回家就洗澡... 乾淨...

老公就.... 訓前先洗澡!! 烏糟到呢.... 重要上床訓!!! 成日都要叫佢啦啦聲洗白白

 

2.

我中意等呀仔飲完尾尾餐奶就立刻洗... 

老公就等到三更半夜先洗...

 

3.

每次"long"衫都發現老公d襪卷埋一肥舊!!!  點洗得乾淨呀!!!

 

但總算係開心...  老公會主動做家務.... 早上起身湊b比我訓多一陣...

 

未來重有好多婚要過~~

arrow
arrow
    文章標籤
    wedding anniversary
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()