close

暫下眼,我家一仔九個月大啦!!

時間真係過得好快...

 

好似出世無耐咁........  hehehe

生佢真係一場惡夢!!!  

 

人地同我講話佢個樣唔同左.......... 可能我日日對住佢... 唔多覺~  akkakaka

 

近期, 佢會發出唔同聲音: 海豚(高音), 玩喉嚨, bau bau bau, da da da... 係唔叫ma ma... 叫過一此咁多ja.......... >< 

 

 我大個仔lu~~~~~~~

 

當然要同仔仔影張相先返工啦~~~

8b78b70

 

我lee身日本look型唔型, 靚唔靚仔先????????? 公公婆婆係日本買架~~~~~~

 

婆婆係japan買左d玩具比呀仔 - 槍槍...

lee支乜東東黎架??

8b45a20

 

會出聲, 發光咁得人驚既??

b3deb00   

 

我希望所有907bb 9 個月快樂!!!

身體健康最緊要....

開開心心

快快樂樂~~~~~~~~

yeah~~~~~~~~~~~~~~~~~

arrow
arrow
    文章標籤
    9 months baby
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()