見咁多人睇黃建新醫生... 我一早就book佢睇4D...  heheheh 果然好好....  好細心&explain in details!!! 我有第二胎會搵佢!!!! 但佢真係好好好好好細聲... 好彩我貼近佢 =p...

 

約左10:30am, 11:00am入去... 照左都幾耐...

王帝仔 is 28W5D / 3.5lbs... heavy b wor~~ @.@ dr wong asked me not to eat too much sweets and cakes and stuff.. but i didn't already... wuwuwuuw



第一次照, 我覺得王帝仔好合作, 見到佢個樣... 但dr wong 話佢個頭貼住我個肚... 照唔到, 叫我出去坐一陣... 

一坐就兩個鐘.... 企下行下坐下tum下王帝仔... 再入去照過... 大概1:00pm

搞點~~ dr wong仲話佢好乖~ 

又了鼻又stick his tongue out <- 咁都乖??  dr wong 話好小bb會伸利, 仲要咁鬼長....

仲開左眼0.05 sec tim!! kekekeke 開心晒~~  

 

4D:  Total HKD 900, with a dvd, photos (hard and soft copies), and a report!!!

普通產檢都係HKD 500..~

 

 

 

glad it is not around his neck...~

 

 

 

that's... look like my hubby!!  whahahahah

 

 

 

怕羞仔... 唔好照我...  好"chan"眼呀~~~

 

 

 

 

 

 

沉思ing.....~

 

 

 

Long tongue!!! 白厭仔~~~~~~~~~~

 

heheheheh

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()