close

July 3-4, 2022 Short trip to Kelowna

Home > Manning Park > Sunshine Valley RV Resort > Okanagan Lake > Home

本來這次旅行係3日2夜 (July 3-5, 2022)
但係天氣差, 所以係第二日就返屋企
主要原因係第二晚既酒店話BBQ因天雨關係壞了, 可以full refund所以我媽決定算數, 反正天氣唔好... just because we can't BBQ so my mom think there's no point staying there another night and return home... ummm
小朋友唔開心 (我都係)... 本身打算出發去酒店... 
最後連續揸4+鐘去Richmond食個宵夜返屋企 (行highway都覺得好驚險 - 又大雨又大霧)

Manning Park 

   

 

因為同爸媽失散咗

我地一係一個收到,一個收唔到, 一個收到,另一個又收唔到...
最後我地去到目的地去廁所順便放鬆吓等爸媽
原來爸媽係酒店附近等我地十五分鐘見我地唔到就出發去目的地...  好彩係停喺同一到
我地原本打算休息吓見唔到爸媽就出發去酒店

 

(如果太大雨去Manning Park都無用但我地快過爸媽...  見天氣好少少便去... 我地聯絡唔到大家...)

 

Sunshine Valley RV Resort

 

小朋友最開心
幫手拎行李... 貪好玩

藍妹真係好興奮
你睇佢個樣就知

唔知點解令我諗起"屯馬開通真的很興奮"~ 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️

 

 一見到張床….癲咗
兩個都要瞓上面
好啦~~~ 出事啦~~~

佢哋兩個係上面郁身郁勢
我係下面好驚上面會跌落黎夾扁我
張床eh eh聲


下拆100字
最後兩個同我一齊瞓下面
爸爸做廳長

hot pot time~~~~~~~~~~~~

飯後散步

Okanagan

 

 

 Okopogo 傳說中嘅水鬼

Earls - have a drink

 

   

去Parlour食埋雪糕...  yum yum~  super huge scope and it's not expensive~~~

(https://www.parlouricecream.ca/)

 

然後揸4+鐘折返屋企...

攰到一個點

 

!!!出發前一定一定要DOWNLOAD定OFFLINEMAP!!!
內陸有好多地方收唔到
0 signal
最好可以車跟車方便照應

返到黎又好好天

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()