close

從Vancouver回到香港有一個多星期..

藍妹既jet lag開始轉好...

2個星期日對夜對... 變得更加黐我(因姐姐放2個星期大假)... 以前同姐姐訓, 依家同我訓... kekekek 我係開心既....

回想係Vancouver2+2既日子.... oh no.. 係1+2... 雖然辛苦但係值得+開心...

藍妹由頭jet lag都尾... 日日zzz 又扭計...

係飛機更加人都顛!!!  喊到飛起+比人stare... 唉...

哥哥就無野... 好似大人咁

 

希望澤藍會喜歡Vancouver

我好好好好好好好好好好好好好喜歡

1. 我係Vancouver/Richmond 長大

2. 環保好

3. 讀書好

4. 空氣好

5. Friendly place

6. 無咁tense (因返去玩... XD)

 

其實今次返去係有mission既...

努力儲錢, 早日會加!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()