close

3+月既藍藍...  so far沒穿沒爛

生活上也沒有什麼大問題...

發展良好... 增磅良好... 愛笑愛說話... 係有時候飲奶"juk"親....

 

琴日bell同我講話同藍妹沖涼時發現腋下生左粒野...

我就睇下... 係喎... 細細粒... 係左手腋下... 右手腋下唔覺

我摸下粒野... 藍妹又無喊無叫...

於是我打比mom, 佢話會唔會比野咬呀?  於是我幫藍妹搽左少少cream... 睇下有無好d... 

但係我唔覺得似比野咬... 但都試下...

如果無退就今日帶佢去睇私家...

 

今朝再睇... 都o係到....................

我呢個媽媽驚驚... 

July 23先去健康院覆診... 我唔想take risk等到果時先睇...

馬上打比私家醫生... 11:30am去睇...

叫公公婆婆帶藍妹早d去睇醫生...

 

我12:00pm去會合... 因為太擔心... 成朝係公司lor lor luen...

1. 睇下粒野係咩黎..

2. 有些鼻水/塞

3. 頭後面扁扁地 (由出世到依家... )

 

做左檢查...

1. 醫生話係卡介苗令淋巴腫左=有粒野... 原來兩邊腋下都有... 但唔係琴日先有... 可能琴日先發覺... 現階段觀測下... 1個月後覆診... 有些bb都會係咁... 如果細粒左就唔須要擔心... 但如果大左/變紅/痛(藍藍喊)就要馬上覆診....

當然有好多野可以做... ie: 抽血 / 抽細胞 / 切除粒野去化驗...  

但係抽血 / 抽細胞 未必準

切除粒野去化驗 風險大

醫生唔建議...

我地都覺得藍藍仲細.... 想睇定dd先...

叫我地唔好成日掂粒野... 一個禮拜掂一兩次

我個心先定少少... 但係都好擔心.................................................. 

因為都要等....................

希望粒野快d走!!!!!!!!!!!!!

 

2. 開左藥back up... 但唔盡量唔想比佢食..... 等佢自然好... 因為太細個... 雖然係兒科醫生開既藥...

 

3. 後頭扁... 正常喎......

 

 

即刻上網睇...

原來都有bb發生類似既事...

係卡介苗打多左出事... 但唔係常發生..........

 

希望無事...

July 23 都會問下健康院d醫生/姑娘.... 問多個安心d

 

真係養兒100歲, 長憂99......... 唉

一仔果時都無事...

藍妹好似特別多事................. T____T

唔好再嚇你呀媽我啦............. 心血少架.........

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()