close

救命...

成日都好攰, 好眼瞓, 無力, 無胃口, 個肚chik住chik住, 唔想郁...

辛苦老公做晒d家務.........

我都好想幫手....  但係又要呀仔早瞓..

um佢瞓時我又瞓................

 

老公知我無胃口, 夜晚整maccronni比我pack lunch...

朝早幫我heat熱d湯...........

awwwwwwwwwwwwwwwwww

好好味.... 清晒... 連湯都飲埋~ <3

 

 

第一胎有咁辛苦咩??

唔覺喎.............

 

而家先week 6.........

幾時先到week 40????????????????????

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()