5:xx AM… 真係痛到癲… 頂唔順… 再叫姑娘check……. 佢話開到四度.. 入得產房.. 即刻call老公啦… 蟻larn咁行返入自己床再換衫入產房... 又痛又要執野… 仲要比個ah sim話我動作咁慢.. 要30分鐘… 再唔快d無位比我…(會唔會cra左d?).. 我行返床都唔使2分鐘!!! 唉……….

入到產房d midwife 好好多!!! 叫我瞓係到…

產房超凍….. 凍到震…仲要聽到其他媽媽喪尖叫喪嗌… 話唔生啦 好痛… =. = 我想jip埋對耳仔….

Midwife叫我差唔多痛既時候吸”笑氣”… 係舒服d… 吸到wing wing 地… 老公就戇戇居居唔知發生緊咩事咁.. ahahahha

我要求打無痛…痛痛下無左件事………….. 只吸”笑氣”…. 吸左12個鍾…

瞓左一陣….度數無變.. 太慢… midwife 叫我去un ball… 係狂un…………………………

原來唔係好慢咁上下左右un… 係極速上下上下un!!!! Aiyaaa… un錯晒… k9s貼個張unball法呃人既~ Un左1hr…………. 有d希望啦~~ 8 度啦!! Tarn返上床休息下… 好tired….

好口喝又唔食得野+飲水… 唯有用棉花濕d水抹下口…. 但係我太口喝要狂啜塊棉花…………. -____-

點知……………………………………………….

度數又慢左…..

呀b位置重好高… 又唔好位置…

1pm… 最終都要催生… 落藥後2個鐘唔出得力………………….天呀… 好急!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

喪吸”笑氣”+發癲話唔生啦!!! 再加想隔離d媽媽係咁叫… d midwife 又做啦啦隊…. 叫出力… 搞到我都好想出力……………….. 要人手穿水先~~ 後來midwife話… 如果真係好急… 就出少少力啦….

2+ 個鐘後…開到10度啦… 位置都係唔好… 都要試…

正常pose 唔work…. 要爬pose……………. Ok 之後又一定要轉返正常pose… 好多midwifes入黎做啦啦對to cheer up for me… very embarrassing……… -__________-

用力push左2+個鐘……. 要”kim”呀仔出黎啦…………. 突然feel到個肚goooooooooo (感覺有一大舊野湧出黎)…. 跟住聽到呀仔喊………… 其實我聽唔到… 係我媽媽係出面聽到…我果一刻feel到終於甩難了~~~ 我以為我會喊… 因為我係一個喊包… 點知我無……………… -___- 我成個人震晒… 好”支力” 又餓..……. 姑娘擺呀仔係我心口果一刻好warm~~~~ 我好感動+開心~~~~~~~~~~~ 係咁望住呀仔…

Avan出世第一日3.575kg… 成個壽星公(kim出黎既後果) + 眼腫口腫鼻腫….

係產房都作戰左… 12個鐘……….. ><

早知唔咁快入院!!!

Swear下一胎要開刀

 

唔經唔覺Avan一歲了………. 由一隻河馬變monkey…….

由一舊薯仔變有反應既大薯仔…

差唔多一歲識拍手, 玩點蟲蟲, 叫媽媽, 爸爸, 包包, pa, da.., bye bye, 請請/多謝, 叫我起身…

爸爸媽媽希望你快高長大, 身體健康, 聽教聽話~

媽媽會盡能力保護同照顧你健康成長~

爸爸媽媽愛你~~ MuAH!!!

Happy 1st Birthday my son, Avan!

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()