等我用我既limited中文寫下上年今日… ~

諗起都好痛苦...

 

Sept 4, 2012 - 5:30am 既早上finally見紅啦 (應該唔係false alarm gwa)!!! 

已經41week… 比預產期遲左7

"gwer"既我比預期中冷靜, 已經梳洗完.... 亦唔會訓得著...... 老公仲瞓緊.... 比佢瞓多陣啦.... 之後無乜機會..........hahhahahha 

9bb8月再變返9bb............  ~__~

食埋早早入院lu~

心諗唔洗等催生(真係諗多左)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah~~~~~~~~~~~~ 懷住開心興奮既心情入院

 

入到k9s 報到.. 第一日都OK.. 未好痛

換好衫.. 我張床係窗口位放底/執好野… hea

第一餐食lunch……… dryness………….. 好彩有媽媽+奶奶既愛心飯+

下午開始feel到痛.. 但頂得住大概30分鐘痛一次

媽媽妹妹陪我行來行去…. 行來行去…. 再行來行去…………..

全日既痛都ok... can sleep too...

 

之後惡夢開始了…………………..

老公大部分時間係醫院房出面等我探病時間先入黎

爸爸媽媽奶奶就每日探病時間都黎探我..

辛苦了~

 

tbc...

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()