close

早幾個月已經plan左同屋企人去 澳門慶祝我生日.. 玩2日一夜... 當然同埋Avan啦~

佢地都ok...

好耐無同屋企人正日慶祝我生日.... 所以好開心...

 

一路都好擔心.... 星期五掛一好號風球.........放假先黎打風.........................

好彩.... 出發前就除下一好號風球...

 

June 22下午一返到屋企就執野.... 自己唔係好多野... 係Avan好多... 執左好耐..................................又驚執漏....

信唔過老公執 <- 佢好求其... 我唔想執兩次..... 所以親力親為......

話執漏就係 澳門買喎~

老公想拖gip.... 我band左因為好麻煩... end up 2個back pack 1個hand carry... for all our stuff...

2日一夜已經咁..... 9月返加拿大點算!!!  hahahha

 

Avan用品

  • ***passport + HKID***
  • hipseat
  • 300g旅行奶粉 x1
  • 奶樽 (大) x8 - 飲奶用 = 用兩個奶樽裝滿水
  • 奶樽 (小) x2 - 飲水用
  • 熱水壺
  • 衣服 x2 - 應該帶多兩套 = 衣服 x4.. 避免發生意外 (爆屎!!! *暈*)............. 
  • 沙巾 n 條
  • 口水肩 n 條
  • 毛巾 x 1
  • 尿片 x 8
  • 沖涼用品
  • lotion
  • 泳衣 x 1
  • 游泳尿片 x 2
  • 清潔棉
  • 玩具 + 奶嘴 (Just in case)
  • 小食
  • 濕紙巾
  • 太陽油
  • 水泡
  • 餐具 (碗 + spoon) + 米糊

 * 帶咁多奶樽係因為我有... 知道有得買sterilized bag但酒店無microwave...所以無用...

 

條毛毛蟲由7pm瞓到11pm... 雖然我可以安心執野.... 但佢未飲奶... 搖都唔醒.......... -o-

凌晨起身點算? 我要訓ga............

近排佢有喝睡症... -__________-'

11:15pm起身飲奶再訓.........................

 

book了 Sofitel Macau at Ponte 16 澳門十六浦索菲特大酒店...

http://www.ponte16.com.mo/home

 

未出門先興奮!!!

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()