話說之前抽左d組織去化驗... 之後兩日都好擔心... 希望千萬唔好收到電話............

好好彩................ 無接到.................. 直到今日複診... 聽報告~ 

 

3:00pm到達...

unbelievable... 3:30pm入得... 無諗過咁快得......

醫生話良性... 無事..

我問會唔會變種... 

佢話唔會...

我問可唔可以唔複診得咁密.... 佢話ok... 一年後複診... 無事就再複多一次... 無事就ok... -o- 咁即係要係要睇多兩次???

次次去都心驚膽跳!!! 好驚~~~~~

佢睇返record話我有左............... 仔都生埋啦!!! omg.....

佢話有左有甲狀腺既機會大d...

但我由細到大跳頸都係粗的............ 之前睇d醫生都話我跳頸粗... 驚有甲狀腺.. 叫我睇專科...

之後醫生問我有冇唔舒服........... 冇囉~~ 其實我都唔想黎... 係大肚時醫院refer我黎check..

但我一d甲狀腺既symptoms 都無........

arrow
arrow
    文章標籤
    甲狀腺
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()