close

8:45am起床... 晨早起床清新開朗陽光帶來無限美~~~~~~~~~~  hahaha

好忙碌既一日... 湊仔係無私人時間... 都係果句.... 我enjoy的... 唯有等佢訓左~~

 

第一次比e隻餅... 對呀仔黎講...好硬... 食到好汙糟... 周地...周身都係... 餅粹...

食一條就洗到我呀媽都唔認得... 又洗play mat, 洗diaper mat, 又換衫, 又洗手,腳, 面.... Orz... 最尾一小塊塞埋入口.. 嚇死我.. 驚"俗"親佢... 拿拿林塞隻手入去拎返出黎...

 

衰仔依家比水佢飲就係咁chok個水樽... 佢好中意d水噴落佢塊面到... 好興奮... 整濕晒個頭... 所以要擺條沙巾係佢個頭到.... 拎走即喊...

 

買左sunglass比區呀仔.. $5咋!!!

但佢唔中意有野係佢個頭到... 一定整走佢... (口罩, 太陽眼鏡, 帽...)

唯有搵爸爸捉實佢... 扁晒嘴~~  ahhahah

 

第一次比e隻yogurt....... 係taste買$55 for 6 packs.. made in Australia.. 從雪櫃拿出來後20分鐘就可以... 怕太凍...

比strawberry佢食.. 第一口食到拿口拿面... hahahhaha 再比都係.... 有媽媽話比多幾次就ok... 我會再試...

可能似我... 我唔中意食yogurt... 好酸... hahaha

 

話咁快兩日就過左..

聽日又要泛工lu...

返一日又weekday!!!

yeah!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()