close

瞓到12:50am先醒... 瞓左點整都唔起身... @.@ 所以之前有時間泵奶... 留返放完產假用... 都係得4oz.. -___-

 

Avan 今日識開眼對住我笑啦! 唔知係咪咁arm得咁q... 但係我好開心, 好感動...

晚上又好乖乖地自已玩玩下瞓咗, 無喊... 可能知道得我一個唔蝦我... 爸爸is drunk! 我費是佢越幫越忙, 叫佢瞓先!!! (in a bad tone of coz!!!) So that i can do my own stuff like washing dishes, washing his clothes in deep shit, and taking a shower!! Hehhehe


Good boy!
Mama loves u!!!! And i know u love me too Avan!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()