close

住灣仔, 所以選擇左去鄧志昂健康院...

 

好彩我有帶定所有文件... (比機會我讚下自己~~  keke)

 

9:00am 去到, 有姑娘好詳細地講解懷孕須知... 因為有好多媽媽都係第一次去健康院, 之前係TY/QMH... 其實姑娘講果D, 我之前都聽左...~  heheh

每次復診都要量血壓, 磅重, 驗小便, 聽bb心跳.. 等等..

到診證一定要當日問, 之後要要比HKD 160~

 

好快就磅重(62.1kg), 驗小便(帶定..), 跟住出去等...

 

我地以為要等好耐, 個個都話要等2個鐘, 見就見3分鐘..., 點知唔使半個鐘就入去見護士長...  好好人!! 量血壓 (正常), 心跳 (P101, 護士長話快左小小), review 我既記錄, 主動問我要唔要到診證, 問我既時book睇甲狀腺..  and then 我問佢有關妊娠糖尿病, 佢都好有耐心&詳盡咁答... 之後等見醫生...

 

好快就叫我個名見醫生...  再review 我既記錄, 無乜問題, 又問關於甲狀腺... 佢都話check下safe d... 跟住聽bb心跳 (正常)~  之後我問有關流啡問題, 佢即刻同我check...  話無問題, 無流啡, 係分秘物, 透明的, 唔使擔心...  話會拎d分秘物去化驗...  有問題就會withing 2個星期通知, otherwise就4個禮拜後見~~  服務好好, 又無額外收費...  at least 我會安心d~

 

overall, 全部都好好人~~  唔錯唔錯~

無乜大陸人, 小小英文人~

 

10:30am 走人..

 

June 21, 2012 - 1:30pm 復診

arrow
arrow
    文章標籤
    鄧志昂 tang chi ngong
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()