close

我今朝好似feel到小王帝"篤"我.....!!!!!!!!!! 

尤其係arm arm 訓醒...  連環"篤"我左邊肚肚... 我用手"篤"返同一個位, 小王帝又跟住"篤"...  hahhaha 過左一陣玩厭左, 就"篤"我右邊肚肚...  但唔知係咪bb真係"篤"ing 我... 叫老公摸下confirm, 佢尖叫"係喎!!"  嚇c我...  我問"肯定係胎動???"  老公話"of course!!"  咁我信係ga la...


但我覺得佢"篤" 之前, 我個肚會先脹一脹~


finally!!!!!  終於feel到啦.........  hehehheh  超開心!!!

lee 種感覺之前都試過...  但唔知係唔係...

 

今日不停咁郁~~~  慶幸呀b咁活躍!!  之前就好擔心...  驚點左電蚊片焗暈左小王帝~~ 先知道懷孕唔可以點蚊片/香因為有藥既成份...

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()