close

約左2:30pm...

2:00pm 就到左...

 

先磅重(57kg...  ummm...  too heavy?!?!) 同量血壓...

今日主要見醫生(houseman), 講返上次驗血同oscar既結果.......

驗血個 part all pass!!  

oscar 都 pass, bb 正常, 無地中海貧血........~  安樂晒~~~

再問我 details d 既background...  聽下我同呀b心跳... 嘩~ 呀b心跳得好好好好好好快...  原來bb同大人既心跳係唔同的...  

過左一關..........

 

又有另一關.....  唉~~

但醫生話我條頸粗jor d d... 要我抽血(又抽............. /______________\) 

再refer我去瑪麗........  懷疑大頸泡............  無電話到就ok........  有就....  唉..... 唔知點算~

 

問了有關流啡既問題.......... show 埋條片片比佢睇......

好彩醫生話無事...  因為聽到bb心跳...  no need to worry that much...  in case is bloody red.......

 

呢個 houseman 麻麻地....  好fresh又好趕咁~ 

 

 

我仲好好人幫香港大學做份問卷.........!!!  以為得一兩頁, 點知........................  有5x頁!!!!!!!!!!!!!  生完仲有一份寄去我屋企.................. 多謝晒!!!!!  最後唔走得都係因為未填完份問卷!!!!!!!!!!!!!

 

4:00pm 走人...


April 24, 10am 去瑪麗復診...

April 23, 11am 去贊育照結構... 

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()