close

終於係生日前一日穿耳窿了
由六歲講到差不多八歲
六歲:怕疼... 
七歲:怕疼......
八歲前一星期:okayyy, painful???

.......

佢自己選擇耳環... too bad no more march birthday stone earrings...
個姐姐問一隻打完到一隻定一次過打兩隻
我答:一次過
我怕佢打完一隻驚咗

佢坐喺張櫈到
好緊張,捉緊我雙手
我話唔好亂郁呀,打咩咗唔靚呀
姐姐打嘅一刻,佢"AHHHHHHHH"咗一聲
有少許淚光

-完-

  

因穿耳窿有優惠,我叫佢選擇一D耳環分散注意力

好快無事


穿耳窿 CAD$93 + tax
另外三對耳環加bear coins bag
總共 CAD$153

 

之後好滿意
一照鏡就望下耳仔
然後話:so pretty... my earring...


夠命呀~
佢比佢呀媽更早釘耳窿

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()