close

話說我七月尾打了第二針Pfizer, 打完後應該八月頭月經會來… 怎知…. 無來….. 我月經很準時的….

Google 一下… 原來有些人會因為打疫苗導致月經遲三至六個月來… 放心一點點

Sept 13 - 睇醫生 (phone call) - 都係睇下醫生好D… 醫生: 有D client都係咁, 睇定D, 比定驗血紙我…  如果遲多一排都無來就驗血啦!  正常… 不用太擔心… 我才安樂少少

Oct 9 - blood test - 因為月經還未有來…. (差不多三個月)

Oct 13 - 醫生打來話blood test result出了 (一般來講無事係唔會打來… 心感不妙).  

醫生: 你period還未來?    我說: yes.    醫生: 報告說”xyz” failure (xyz 就是聽不懂)XD… 有可能提早更年期… 你的年齡不太正常… 建議做ultrasound 再驗多次血.  真的提早更年期要吃hormones 藥直到50歲! Holy!!!! 真的晴天霹靂!  Why meee!!! 我問同疫苗有沒有關係? 他說沒有….直接關係… if yes, you are the only one…. OMG!!!!

跌落谷底的我於是book了Nov 30做ultrasound 

又擔心再google一下, 找不到之前看到的文章… 只有說最遲幾十天… omg

唔通真係提早更年期?!?!!! 唔係呀嘛

但我又無更年期symptoms 喎...  worry something wrong with my body......

好驚… 雖然無M到係好方便 hahahahha

(一路有祈禱… 然後夢到M到2次….... )這就是日有所思夜有所夢?!?!?

每次去廁所都很期待會來….  :(

。。

。。。

Nov 10 - 今日的早上月經來了!!  遲了差不多五個月!!!!!!!

來了….  真的很興奮!

應該用失而復得來形容..?

D M巾ssss 唔洗浪費啦!!!!!!!

 

Nov 30 - 

雖然M來了, 但係醫生話照做ultrasound反正book咗
去之前飲咗超多水因為要跟指示做
已經好急啦... 仲要塞車
我急到面容扭曲... 
去到仲要等
但係我都忍唔到
要放小小
之後到我時.. 佢話唔使飲咁多水!1
係咪玩野呀~ @#$%%&*&(*)

一路照一路驚
然後話正常無事
希望我快D來M

結果與預測嘅時候來M了

有時又好準時
有時又唔多準時
有時又黎得好密
有時又遲黎

hard to catch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  aiiiiii
 

 

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()