close

笑話1. 灣仔有乳牛??

 

星期六...

我要去恆生銀行精少少野...

一仔望出窗口話: 有乳牛呀!

<<我同老公: ha? 乳牛???  望出去................. oh.... 係一隻白色既貓有黑點.....>>

我同老公: 一仔.... 係貓貓... 不過係好似乳牛既貓... hahahhaha

一仔: <笑> oh.. 我搞錯左tim..........

 

 

因為學校教緊牛...

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

笑話2. 

我: mammy老啦... 唔可以成日抱你啦...

一仔: 我有排老呀.............

ahahhahhaha

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()