close

澤藍媽無聊作...


有媽咪sssss問:嘩!! 4個人瞓一張床你張床一定好"big" (=逼)..... So jealous....
澤藍媽:係呀............................

1.

IMG_5380.JPG

 

2.

IMG_5370.JPG

 

我地每晚就係咁瞓...

之前藍妹係廳張BB床瞓..........

每晚醒2-3次.....

R爆頭唔知點解.... 食飽, 換好片.... 舒服晒架喎~

我地又好眼瞓....

有一晚我地等藍妹瞓"林"左放佢入大人床瞓....... 

竟然可以一覺瞓天光!!!!!!!!!!!!!!

唔知係咪因為開左冷氣+大人床舒服d呢~

 

唔明白點解佢地可以係張床360度轉......... 

成日比佢地拳打腳踢.... hahahha

瞓醒又搞醒我... mit我... 坐係我到... 拍我.... 整我d頭髮.... T____________T

我對腳又要"就"住唔踢到爸爸 (雖然我想一腳踢佢落床)

 

所以有時爸爸會係廳瞓到半夜先返上床瞓...

辛苦爸爸了~~ (其實我都好辛苦㗎... 對腳.....)~~~

找亮點~~~

bear with my ugly 火柴人 drawings... 原諒我畫得差.... wuwuuwuuw

 

(一仔從小就好乖.... 一覺瞓天光... 除非醒左唔見我/想去wee wee)

 

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()