close

case 1

藍妹識爬啦!!!

突然間... 由爬一小前... tun大步後...

無啦啦.... 極速爬前好多步.... 呆................. 左...



case 2

講故事... 我同一仔係床到... 突然間.....
一仔: 老婆
Me: ha?
一仔: 老婆
Me: oh. Wanahhahaa 老公~~~
(The real hubby outside said: what??)
Me: i am not talking to u but avan!! 😂😂😂

*The above speech repeat two times



case 3

9:20pm 我提一仔... 9:30pm要刷牙啦... (說法: 長個指針針... 去到6...)

tick tick tick..

9:35pm... 我都唔記得... 一仔走過黎話: 6 啦... 刷牙啦...

好感動... 係佢記得+知道我講乜... 兌現承諾.... 乖



case 4

話說之前奶奶買左星星餅比藍妹食

一仔已經好耐無食.. 

見藍妹有... 又想食

成日同藍妹爭食... 唉....

食藍妹d餅呀... 淋bat bat既bb飯呀...

然後我同一仔講: 妹妹ga... 未食得住... 要等妹妹識爬先食得....

到今日... 見到妹妹識爬

同我講: 妹妹識爬啦... 可以食餅餅啦

我諗左陣先知道佢講乜... ahhaha

記性真好~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()