close

我自問唔係一個"讀書"人...

除左以前返學要讀書之外............. (我係死讀難書果隻).....

都唔會買一本書.... 尤其係勁多字... 無圖畫果隻... (=小說呀... 教科書果d呢....  X)

漫畫除外~~  ahahhaha

 

所以... 一仔唔鐘意讀書... 我明... hahahah

我都無買過圖書比佢.... 全部都係人地送既~

 

但因為返學... 會講故仔.... 要買課本....

有一晚開始.... 一仔要我每晚瞓之前都要講故仔.... 課本呀... 人地送既書.... thomas呀....... 起碼要講2-3本... 好彩佢d故仔好多圖畫... 又小字..........  之後就無限loop d 故仔... 講到我都好悶... 識背... 然後我決定買d新故事書比一仔...

 

琴晚放工去左三聯書店睇... 

之前老師送左本"新雅"出版既幼兒心理故事叢書之"看醫生"... 一仔每日都要聽..... 我見都ok... 就睇下有無~

點知有~~ 仲要勁多!! 我lee個有選擇困難症既人又唔知點選啦!!! 買左4本@HKD 25 each.... 再買左"低能"書比自己~ hahahhaha..... Total around HKD 250

我比一仔睇... 佢超開心............. 要我講晒4本!!! 有一本要repeat............. 即係話我講左5本呀.... 口水都乾埋~~

 

你話呢... 母愛幾偉大!! hahahha

 

IMG_8308.JPG  

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()