Forth interview for K1

Date: Nov 21, 2014 (Friday)

Time: 3:00pm

School Environment: *** (校舍比較舊但課室大~)

Overall Impression: ***

學卷: 有

 

請下午假去interview...

2:15pm接一仔時.... 佢瞓左... 老師話佢1:45pm先瞓...

oh no!!

落lobby同佢換衫就醒lu...

 

去到學校register...

入房玩玩具warm up下...

其間有老師係到monitor...

之後叫名入房interview

 

3個字 "無眼睇"~ hahahah

一仔好有性格... 佢識但係唔答..

好難怪... 一坐底就問問題...

一仔又唔識你... 你同一仔又未warm up...  aiii

 

老師拎住隻狗仔puppet問一仔: 乜黎㗎?

一仔: 擰寧頭.. 用手指細細力拍拍枱... 無反應

我問: 呢隻乜黎㗎? 貓貓定wow wow

一仔: 貓貓

<玩野咩!! 一仔明明識分㗎!!! 唉~>

 

老師再拎一個ball ball 同一個橙

老師話: 狗狗肚餓.. 比邊樣狗食?

一仔同樣地: 擰寧頭.. 用手指細細力拍拍枱... 無反應

我話: ball ball定

一仔: ................

我: (無眼睇....)

老師: (無佢咁好氣........)

 

師再拎住一張貓貓同狗狗既post card

老師問: (拎住狗既post card) 乜黎㗎?

一仔: 貓貓~~~~~~~~~

我: oh nooooooooooooooooooo 你玩野呀............

老師: (再一次........無佢咁好氣........) 行開去拿小禮物...

 

finally...

比3個blocks一仔stack.. 再bye bye blocks..

唯一做得到... 

唉.............

 

之後我參觀校舍

n / k1-3 既課室... 教才... 好深....... ahhahahah 好多hw......... O___o

再聽學校簡介... bla bla bla

老公帶一仔去玩... 地方好細... 無乜野玩... 老公問我: 咁耐既?  我地玩到好悶... 飲左小禮物入面既mini vita soy + 食埋甘大支... 

我: oh... 係咩? 咁快?!?

 

一仔Overall Performance: **

 

我+老公=無奈...................

bye bye~~

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()