今日主要睇返上次驗oscar + 驗血結果~

 

約左3:00pm

 

同老公食lunch...  係贊育附近食...

1:45pm 就到左...

以為有排等...

點知2:30pm就叫我名磅重, 量血壓, 驗尿~~ yeee 咁快? 唔通可以接一仔放學?? (滿心期望ing.... 快d快d)

 

先磅重(58.9kg...  ummm...  too heavy?!?!)

量血壓 (normal)

驗尿 (normal)

再等叫名見醫生

 

2:45pm入房見醫生... 佢係一個好young既interm...  感覺experience唔夠~

今日主要見講返上次驗血同oscar既結果.......

問少少personal details + background

例如: 一仔幾時出世, 第幾胎, 有無避孕, 想要而有bb, 同老公有無血緣關係, 大頸泡follow up, etc etc

 

驗血個part all pass!!  

oscar都pass, bb 正常, 無唐氏........~  機會係2300:1

安樂晒~~~

 

之後檢查breast, 按下肚睇下痛唔痛

聽下我同siubie心跳... 唔知點解佢只聽一個位... 個bb會move架~

siubie心跳正常~

過左一關..........

再叫醫生簽埋張產前運動紙...  佢完全唔知發生咩野事咁... @.@

之後再request到診紙

出去等叫名約期~

 

5 分鐘後叫我入房...

嚇得我以為咩野事...

原來問漏我家族有無糖尿病 =.=

 

以為好快啦

點知由3:00pm等到3:50pm!!!!!!!!!!!!!!!! 

即係無得接一仔放學啦!!!!!!!!!! 唉!!!

約下次期最耐!!

選舉母嬰健康院

再抽血

仲要唔記得我張到診紙 T___T

又要等...

再去3F約結構期+book產前運動期 (fit ball 又full!!!! 個姑娘認得我老公!!!  ahhaha 問我上完又上?? 我話唔記得晒啦!!!) 

 

4:50pm 走人...

 

Nov 3, 2014 去贊育照結構... 

Nov 18, 2014 去母嬰健康院...

arrow
arrow
    文章標籤
    贊育 產檢
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()