close

雖然佔中, 但學校都會開比有需要既小朋友~

由於張老師同我都擔心9日無返學既一仔又要重新適應過返學 =.=

決定今日比一仔返學~

其實佔中係唔會影響到一仔返學, 因為我地area都好safe...

 

太多野拎既關係, 老公用hipseat咩住一仔... 所以沿途返學都ok..

直到入lift又扁嘴了~

oh no..............

入到學校... 滴眼淚了~~~~~~~

oh oh no...................

又喊.... 

唉....

 

around 11:30am

張老師打比我...

話一仔好似唔舒服...

食好早餐/午餐都嘔....

下?????????????????????????????

琴晚同今朝都無事喎~~  無發燒... 

 

我問老師: 有無咳?

老師: 有少少, 就係咳到嘔..

我: 下???????? 無理由喎!!!  

 

於是今日早少少叫姐姐接佢走..

之後問返姐姐/太婆... 話一仔ok喎... 無咳無燒...

 

莫非一仔有返學恐懼?

oh no!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()