close

一仔都ok鐘意McDull...

婆婆錄左之前tbb播既McDull....  一仔食飯都要睇....

返學都會講McDull返學既故事....

 

有一排... 一仔係咁講 : 呀兜~呀兜

初時唔之佢up乜...

 

直到見都McDull 我和我媽媽 movie 既poster...

一仔話呀兜呀!!!

我同老公: oh............ 呀兜 = McDull.... hahaha

 

見有新戲...

我地又好耐無睇過戲...

於是帶埋一仔去探呀兜~

 

worse case係扭計扭到7彩~

要走人~

 

去又一城AMC睇3:10pm~

希望一仔未扭眼瞓..

 

1:xxpm到..

到到都好多人

去Super Sandwich 食個quick lunch

見仲有少少時間

再去Toysrus..

 

入場lu~~

一仔一入到戲院 (當時screen係無開... 唔算黑ma ma).....................  就扭計... 喊...

OH NOOO!!

就咁waste左3張飛?? 無可能...

叫老公帶呀b出去行下...

到screen有野睇先入返黎啦~

其間係咁聽到呀仔喊.... 唉~

我出去同佢講: 睇tubetube(youtube) 咋.. 唔驚ga.. pa晒地... 要走.... ummmm

到screen有野睇就入返去...

yeee ok 喎!!

又肯坐定定啦喎... (抹汗先~)

睇到完場...

後尾又dd眼瞓~

完場仲係到叫呀兜呀!!

hahahhaa

比個叻呀仔...

之後瞓左lu~~~  ahhaha

 

10649723_10154687544335298_1214375944322114495_n  

 

ps.  McDull 唔係比小朋友睇ga meh? 

有感動位.....  

但我都睇到我喊晒.... 唉~~ 可能係我既問題... 我睇笑片都會喊....

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()