close

早少少放工去睇私家...

終於都係睇返周永.....

費時比婆婆 yee yee ngor ngor..... 到我生....  hahahha

 

5:30pm去到

等到6:30pm.... 

人算多..... 醫生夠經驗gwa...

 

無變過............ d machinesss.... hahahha

2年幾都無買個新machiness..

都係既... upgrade 左... 我地又要比多d.... hahhahah

 

又見到siubie... yeahhhh

所有野正常: 胎盤, 頭, 鼻, 口, 腳仔s, 手仔s, 身, 胎水, etc etc...

睇左3分幾鐘...

睇下見唔見到係男係女先.............

答案係: "無證據顯示佢係男性...."

醫生係張紙到寫 "???????????? 女"  hahahhahah 笑左...

老公信醫生d經驗喎...................................  hahha

 

因為得13W2D, 所以未confirm我都覺得正常...

可能遲d會多左d野都未定....呢....

好多case都係由男變女.... 由女變男...

我呢.... 就真係無乜所謂...

唔係男就係女ga la...

女就最好

男就慳錢... 同一仔一齋玩... 開心share

雖然個個都話係/似"___"~

加上老公之前發夢係"___"~~  hahahaha

 

佢d藥岩我食... folid acid + 鈣 (一個月藥)

Total HKD 780~

一個月Oct 17, 2014後見~~

 

睇完好肚餓

去金鳳gur扒!! 

好耐無食... 好好味!!

又唔貴~~

但星期五既7:xxpm竟然無乜人.... 唔使等位...  正!!

之前係要排隊ga~~  係排長龍!!!

 

 

我已經係到改名... both男/女...

老公話我黐線.... hahahah XD

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()