close

今日都係返一個鍾...

我+老公送返學

婆婆接放學

 

8:45am到

去到換鞋區... 又ok喎

乖乖換鞋... 之後去玩..

"一路洗腦話唔使驚... 返學好好玩..

媽媽爸爸婆婆公公會等你放學.... 唔會要你等...

我地唔係唔要你... 你大個仔啦..."

叫一仔入去... 就扯我條褲... 但都無喊.. 之後繼續玩...

warm up到9:00am 要入課室...

張老師拿拿聲dig一仔入課室... 無喊喎

但好多小朋友都喊到收唔到的聲

我同老公就走啦...

 

一個鍾後由公公婆婆接... 唔知會點呢...

有無喊呢...?

好緊張啊~~~

 

收到婆婆whassap....................

換衫鳥~~~~~~~~~~~~~~ => 又嘔??

張老師話.. 一入去好地地... 一齊玩...

點知有個小朋友發脾氣... 老師要帶佢出課室..

之後有個小朋友爆喊............

一仔又.................................... 唉........

 

之前老師話要帶一仔鍾意既野食/公仔... 等一仔有安全感...

 

所以係一仔又喊既時候比yogurt餅...

喊又點食呢...........................

咪嘔囉............................

跟住話掉左一條沙巾... 因為太污糟.... (婆婆同我投訴... 話.. 洗下咪ok 囉... 唔駛掉嘛..... 一日掉一條咩~~) HAHAHH

 

明天會更好~~

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()