close

July 8, 2014 (Day 670)

 

哈哈哈哈~~~

琴晚返娘家食晚飯

一入屋...

一仔就開鞋櫃... 拿自己隻鞋... 叫我同佢"穿"... 以為我接佢返屋企... hahaha

我就同佢講: 今晚係公公婆婆到食飯呀...  之後佢係都要著鞋...

 

走既時間... 一仔同爸爸係門口

我同一仔講: bye bye~ 

然後關門...

一仔推門入屋...  叫唔好... (要我同佢一齊走~)

 

再試一次~~~

我同一仔講: bye bye~ 

然後關門...

一仔推門入屋... 

今次拿我對鞋... 然後講: 鞋呀~ (叫我著鞋~~)

捉實我對腳... 然後講: 行~呀~~~ 

 

哈哈哈哈~~~ 好lum~

小朋友真可愛~

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()