June 28, 2014 (Saturday)

10:00am

 

因為要幫一仔填入學健康表格

需要搵醫生填...

 

間clinic又一定要去之前兩日book...  好麻煩..

mark係calendar remind 自己啦...

佢話要收HKD400...

No problem~  因為佢話一仔半年無睇...  record唔update...  要再check...  ok..

約左上星期六10:00am去

 

去到話我家一仔無打最尾(第四)支HIB...  

應該要歲半打...

話我過左好耐....  

唔打之前個3針HIB就作廢...  無用...

but her tone is blaming on me!!!!!!!!!!!!

我忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍~~

我問佢今日打埋o唔ok...

佢話要睇睇...

之後話ok...

 

返工忙, 成日唔記得打電話約時間...

佢地有remind我... 但係成幾個月前通知囉...............

真係唔記得... 

同埋如果weekend好多節目/去旅行...  真係會唔記得+miss

 

How the heck do I remember?

Why don't they remind me 2 days in advance????????????

 

佢地又唔係收得平........

但一仔睇開....  whatever...

 

我地等左半個鐘

一仔開始唔耐煩...

要走............  

比個手袋我叫我走~  ahhahah

之後姑娘叫佢個名...

一仔唔肯行入房....  wakakkaka

我要抱佢入醫生房...

maybe he sense something wrong...

 

一放低一仔係張床到就扁嘴... 谷眼淚~  水汪汪的黑眼睛~~~  kakkak

之後唔肯除褲.............  狂踢...

打針時... 爆喊...

陰公豬............

 

醫生話一仔有牙石.. 問有無同佢刷牙... of course!! every day and night..

叫我地開始教佢講"verb 動詞"... ummmm very tough assignment!  hahaha

 

end up 比HKD 500~

 

Weight: 12.35kg

Height:  87.3cm

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()