close

琴晚發生一件怪事...

第一次發生既怪事................

 

一仔無啦啦坐係我到肚肚上...

面向我....

然後................

雙手溫柔地放係我面上....

然後................

左右"fing"我塊面........... "fing"到kaka聲笑....

然後........................................

用嘴錫我個嘴嘴!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

再kaka聲笑

(老公目擊事發經過)

 

再左右"fing fing"我塊面

然後我話"錫錫"

一仔好自然再用嘴嘴錫我嘴嘴~~  

天呀~~~~~~~~~~~~~~ 冧C禾~~~

(雖然好多口水, 但我都覺得好sweeeeeeeeeeeeeeet)

 

 

之前只教佢用額頭錫錫...  因為怕佢個個都用嘴嘴...

琴晚竟然用佢個嘴嘴錫我個嘴嘴!!  <邊個教既!??!!?>

希望佢只會對我嘴對嘴啦~~  hahhaa

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()