close

約定8:00am出門口...

 

set alarm 7:00am 起身...

點知自己turn off個鬧鐘再瞓....

直到呀仔8:00am起身叫醒我地....

遲大到啦!!!!!

 

可能坐得太耐車車...  

到達後...  一落地...  咳....  然後扭抱................

跟住........................ 嘔!!!!

嘔到我同呀仔一身衫褲都係....

好彩呀仔有spare衫褲.....

我就................ 無!!!

 

老公就比佢件jacket比我....  褲就無spare....

無辦法啦...  抹抹佢就算...

臭就臭左dd...

唔通走咩..!!! 

 

向龍蝦灣郊遊徑出發!!!

 

一開始沿天梯向上行....... 

黐線!!!  見唔到盡頭!!!

 

一開始老公咩呀仔.....

行左一小半..........

 

休息下先...

b36ab00

 

然後.............................

呀仔開始扭計.....  要我抱................... 再爆喊!!!!!!!!!!!!!  

口水鼻涕出晒黎...

黐線!!!!!!!!!!!!!

大佬... 行緊天梯....  已經疲倦到極..... 點咩呀....

但喊到咁...  無辦法....  

為有我咩住呀仔頂硬上!!!

呀仔依然繼續喊.................  奶咀又唔食...  喊到飛埋個奶咀又落地

以我既經驗...  呀仔應該係肚鵝....  因為佢嘔晒d奶奶....

但d奶奶放底左係車到!!!  極c我啦!!! 老公囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

話剛剛飲完奶... 唔會咁快鵝...  行兩個鐘就ok.............

其實我想帶一支just in case.... 但太趕.....................

點估到佢會嘔.....................

 

唯有比d餅乾呀仔食...  坐底休閒下.............

好dd...  無喊...  一路行就一路比dd餅乾... 飲下水...

我就行到想嘔!!!

超辛苦...  又要咩住26磅既仔仔... 又要行無盡既天梯...  有D仲好大級.............

 

相都唔想再影............... 

終於行到上山頂!!!

再休息下...

落山lu~~~~  舒服好多....

雖然都有梯級...

但落山易行好多...

 

終於行完啦!!!! 

完成一大壯舉...

無下次please.................

下次等日呀仔大過d....

下次行鰂魚涌... 易/好行好多....~~  對有小朋友黎講...

 

馬上開奶, 換片!!!!

BBQ time............. 我負責睇住隻馬騮.................. 救命.............

 

玩鉗....

 

c1e3040

 

帶左bubbles.............

8bc7a50

 

 

有弟弟一齊行...

弟弟一家好勁!!!

超快行完!!!  真係要比100000000000000000"LIKE"比佢地!!!

b318580

 

接觸大自然............

再放入口...............

樹枝又放... 石頭又放... -_____________-

c78bd00

 

一定要玩水!!!

d水好凍凍架...

b130840    

 

再開奶奶............... 

飲完馬上就瞓.......................

 

瞓醒又玩....  

 c77b130  

 

生完都無做過運動.....

一做就行山........ 咁劇烈既運動

體能真係差左好多...

應該打下badminton算數...

最少唔使咩呀仔~~~

 

你睇佢tired到????????????

暈左..............

c719780

 

真係攞我命五千!!!!!!!!!!!!!!

最後.... 我同呀仔一齋9:30pm就瞓左... 到今照8:00am........ x_________x

arrow
arrow
    文章標籤
    龍蝦灣 行山 BBQ
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()