close

哈哈哈...

我覺得養一個小朋友係一個好貴既long term investment...

到小朋友大個就有回報...  kekeke

好既話.... 佢大個後會養你..... 孝順你......  錫你...

唔好既話................  um...... 你可能要養返佢....  會激你....

 

睇下你既stock(仔女)係咪優質股 (雖然個個都會話/都希望自己個仔女係優質股.... XD)

但無論有幾唔好.... 都唔會sell stock (放棄自己既仔女)

 

我絕對相信我隻stock#90712係優質股~~~ hehehhe

 

有好多人話唔好太縱容自己既仔女.....

唉~~~  講真...... 可以縱得幾耐??  可以跟我地跟得幾耐?????

大左... 有毛有翼就唔跟啦........  可能厭我地煩....

反而我enjoy哩個moment........... 盡量有多些親子.....  錫佢多些...

到時候佢拍拖成家立室.................. 唉... 我實好傷心... T__________T

 

東方人同西方人唔同既地方係...

有些西方人會養到小朋友大概18歲.... 之後自己顧自己...  學到獨立... 唔會太緊張lee樣唔食得... 個樣唔掂得.... lee樣唔做得...

有些東方人會照顧小朋友一生一世... 緊張學業.... 學lee樣學個樣....  最後做怪獸家長 (希望我唔會....)

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()