其實我好耐之前已經愛上韓劇... 從藍色生死戀1開始....

以前既韓劇都係喊fu喊fat....

依家唔同lu~~  有喜劇~~

 

我欣賞韓劇制作認真, 歌(主題/插曲)都好好聽...

 

 

看過既韓劇:

劇集名稱

主要演員

年份

短評

藍色生死戀

宋承憲 宋慧喬

2000

好睇, 但慘到飛起... 果時喜歡元彬多d

冬季戀歌

裴勇俊 崔智友

2002

無咁慘... 好睇

夏日香氣

宋承憲 孫藝珍

2003

ok

大長今   

李英愛 池珍熙

2003

d唔睇d...

愛在哈佛

金來沅 金泰希

2004

ok

浪漫滿屋    

宋慧喬 Rain

2004

越睇越好睇

我叫金三順

金宣兒 玄彬

2005

好睇玄彬好靚仔... 但金宣兒唔多ok..

我的女孩

李棟旭 李多海

2005

好睇

你來自哪顆星

金來沅 鄭麗媛

2006

ok

宮‧我的野蠻王妃

尹恩惠 朱智勳

2006

好睇... 真心覺得所有韓劇既續集都無第一輯好睇~

流星花園

具惠善 李敏鎬

2009

中途棄劇

原來是美男  

朴信惠 張根碩

2009

好睇~  happy ending~

IRIS

李炳憲 金泰希

2009

好睇好緊張~ 好睇過IRIS2... 

推奴

張赫 李多海

2010

好睇~  雖然男主角bye bye.. ><

個人取向 

孫藝珍 李敏鎬   

2010

情喜劇... happy ending~

秘密花園

河智媛 玄彬  

2010

個個都話好睇, 但我竟然中途棄劇~~

Dream High

金秀賢 Suzy

2011

好睇~

我的公主     

宋承憲 金泰熙

2011

男女主角都好睇... 劇情ok...  一睇名就知愛情劇... happy ending~

49

趙顯宰 李瑤媛   

2011

好慘但超好睇~~~  喊爆左~

最佳愛情

孔孝珍 車勝元

2011

好多人都話好睇, 但我竟然差唔多完既時候棄劇~~ 

城市獵人

李敏鎬 朴敏英

2011

好好睇~~~ 李敏鎬超manying超靚仔, 我心信係happy ending!

你為我著迷       

朴信惠 鄭容和

2011

好悶~ 睇左3-4集就棄劇...

女人的香氣 

金宣兒 李棟旭

2011

好悶~ 睇左3-4集就棄劇...

守護BOSS

池城 金在中

2011

ok... 劇情一般... 女主角麻麻地~

花美男拉麵館      

鄭日宇 李青兒

2011

ok...  我係因為鄭日宇先睇~~ haha

我也是花

李智雅 尹施允

2011

好悶~ 睇左3-4集就棄劇...

擁抱太陽的月亮

金秀賢 韓佳人

2012

個個都話好睇, 但我竟然中途棄劇~~ 好慘咁 (因為知道二男會死... wuwu)~

<Mar 2014> 棄棄下睇返~ 睇完... 

屋塔房王世子

朴有天 韓智敏

2012

超好睇+好笑... 當然有dd~

愛情雨

張根碩 林允兒

2012

悶到中途棄劇...

紳士的品格

張東健 金荷娜

2012

悶到中途棄劇...  男女主角年紀大左dd

熊貓小姐和刺蝟

李東海 尹勝雅

2012

睇左3-4集就棄劇...

阿娘使道傳

李準基 申敏兒

2012

好睇~

浪漫滿屋 2

魯敏宇 黃靜茵

2012

唔覺得好睇... 1-2集棄劇了...

清潭洞愛麗絲

朴施厚 文瑾瑩

2012

悶到中途棄劇...

IRIS 2

張赫 李多海

2013

中途棄劇... 男主角又bye bye... IRIS 1咁好睇... 我係因為張赫先睇...

鄰家花美男

尹施允 朴信惠

2013

一般啦~

那年冬天,起風了

趙寅成 宋慧喬

2013

1-2集棄劇了...

當男人戀愛時

宋承憲 申世京

2013

ok~ 但一個堂堂男子漢為左一個女仔.... ummmmm

聽見你的聲音

李寶英 李鐘碩

2013

好驚驚...睇到一半又棄劇... hahha 係網上睇summary當睇完... happy ending~

主君的太陽

蘇志燮 孔孝真

2013

好驚驚.. 講鬼既... 2-3集棄劇了...

繼承者們

李敏鎬 朴信惠

2013

好好睇既愛情劇~~  happy ending~  好多靚仔靚女...  

但題材圍繞中學生... 睇完city hunter既李敏鎬... 唔多慣... 二男仲越睇越型+靚仔~~ hahha

未來的選擇

李東健 尹恩惠

2013

ok... 劇情平平淡淡...

秘密

池城 黃靜恩

2013

+... 第一集就棄劇...

因為知道女主角個bb會死(原來無死)... 做左媽媽後對哩d好敏感...

漂亮男子

張根碩 IU

2013

ok既喜劇... 無話好緊張要追... 得閒就睇... 

來自星星的你

全智賢 金秀賢

2013

個人覺得超級好睇... 好緊張亦會追... 好似city hunter / 繼承者們咁...

急救男女

崔鎮赫 宋智孝

2014

依家睇緊第二集...  暫時ok....  笑中有淚但吵架位好多....  希望唔會棄劇~

update: 睇完無棄劇... ok... 無追既意欲但都睇完...

心懷叵測的恢單女(別有用心的單身女)

朱相昱、李珉廷

2014

"急診男女"好相似...  都是本來很恩愛的夫婦>離婚了>然後又相遇。

依家睇緊第九集... 暫時唔錯...  開頭因為男女主角都唔識所以唔係好想開始...  hahaha

update: 睇完...  比想像中好睇

Doctor 異鄉人 / 異鄉人醫生

李鐘碩,  姜素拉, 朴海鎮,   陳世娫

2014

剛剛開始...  覺得女主角好慘~

<July 9, 2014> 睇到第十集放棄... 無意欲去追.....  finally 棄劇了~

你們被包圍了

李昇基, 車勝元, 高雅拉, 吳允兒, 安宰賢, 朴正民

2014

 <July 9, 2014> 睇到第六集... mee meee more more... 棄劇多?

 一線鐘情

 李敏鎬, 郭碧婷(TW)

 2014

 

全三集~ 每集大概15分鐘... LINE既微電影... 好多LINE既野...  如果鐘意Line又鐘意李敏鎬...  值得一看~~

 

 命中註定我愛你

 張赫, 張娜拉, 崔鎮赫

 2014

 無睇過台版... 因此張赫和崔鎮赫而睇~  ahhaha  張赫係追奴時鐘意

愛情喜劇... like... 無勾心鬥角.. 唔慘.. 純粹開開心心~  

不要戀愛要結婚

韓可露延宇振鄭珍雲

2014

睇完~ 好睇...  值得推介...  男女主角演得好自然...  劇情節奏快~

High School: Love On  愛在高中

南優鉉、金賽綸、李成烈

2014

 

一開始感覺似49...

 

好似幾好睇... 既一齣偶像愛情劇....

預計grandmapassaway... 無追lu~

三劍客

鄭容和、李陣鬱、楊東根、鄭海仁、徐賢真、劉仁英

2014

第二集~ 唔錯唔錯...  因為容和睇... HAHAHA 

鄭海仁有D似金秀賢

好睇~ 有笑位~ 12集唔多~

閃耀或瘋狂

張赫, 吳漣序

2015

yeah... 又係我至愛既張赫~ 剛開始...

睇到一半停左.......... 因為太忙..... 又唔係好好睇... 一般般... 所以擱置左................

 海德、哲基爾與我

玄彬, 韓志旼

2015

繼我係金三順之後... 睇完.. 到人人都話好睇既秘密花園我竟然棄劇.. 到呢齣.... 暫時得一集... 唔錯~ 一人演兩個唔同既性格... 女主角係屋塔房王世子既女主角... heheh

我又睇到16.... 頂唔緊... 無再睇... 就不了了知..

Producer

(製作人)

金秀賢,車太鉉,IU, 孔孝珍

2015

我勉強地睇到第二集.... 到下個星期.... 無再睇... 到大結局都無去睇.... 因為好悶呀..... 可能都敏俊siii太有型太charm... 佢係producer入面個look/character都唔係咁吸引到我...... ummm

她很漂亮

黃正音朴敘俊高濬熙崔始源

2015

自從湊兩隻小魔怪之後就無睇韓劇(只睇RM)... 誤打誤撞發現她很漂亮... 好好睇既愛情喜劇睇... 有笑有淚... 肯定唔會棄劇... hahahah

唯有lunch ... 晚上個ko完兩隻小魔怪後睇...
喜歡女12既相處方式... 唔係你憎我我害你果d... 好少韓劇係咁...

<更新 Dec 10, 15> 一早睇完...  深三個字: 超好睇~~ 開頭誤會左... 以為chi won係集團會長兒子... TEN係金拉拉... 被誤導... XD

無理的前進

鄭恩地 李源根

2015

好熱血呀!! 雖然畢業N...... HAHAH 全劇12... 整體黎講... 好睇.. 有感動有喊有開心位... 我理d媽咪級重睇校園劇... hahahhaha 大團完結局... 開開心心... not bad~~

Oh My Venus

申敏兒蘇志燮 

2015  

肥女律師 vs 魔鬼身材既健身教練...
暫時... 幾好睇... ~

奶酪陷阱

朴海鎮, 金高恩, 徐康俊

2016

講述完美學長柳正(朴海鎮飾)和他無比平凡的學妹洪雪(金高恩飾),以及性格不羈、從不在意別人視線的白仁浩(徐康俊飾)三人之間的心理戰、矛盾和戀情

改編韓國同名漫畫... 我無睇過... 又有小小驚慄... 又有小小愛情...

來自星星的你既2男做男主角.... 演得幾好.... 好自然... 又靚仔... ahhaha d神秘感... 又有追既衝動~ ahhahah 又鍾意2男既真.... 

睇完啦~ 開頭好睇... 一路發現男一出場越來越小... 男二變男一.... 感覺拖拖拉拉... open ending... ok ..

太陽的後裔

宋仲基, 晉久, 宋慧喬, 金智媛

2016

hit... hit過星星....

一個關於軍人同醫生既愛情故事... 實有生離死別.... 我由第六集喊到第八集.... ><救命.....

但係好睇... 追硬~~ 唔知要喊濕幾多張紙巾... wuwuuwuw

太陽風勁過星星風.... hahaha 我當然無棄劇啦... 重近貼tim..~~

再一次 Happy Ending

鄭敬淏 張娜拉

2016

雖然播完... 我就得閒先睇下... 覺得男一好似謝天華呀!! omg...

又,吳海英

Eric,  徐玄振

2016

又係我最like既浪漫愛情喜劇.  Eric 飾演能看見未來的男人朴度京,徐玄振飾演因為同名不同人而生活一團糟的女人吳海英。

開頭驚悶.. 因為之前睇過Eric 既《新入社員》同《戀愛的發現》我都頂唔順棄左劇... 點知我一次過追到第8集呀.... 天呀.... 

sweet....

到第7... 有《不要蟹戀愛要結婚》既延宇振客串重播買bgmusic...hahahah 笑死我...

<update June 30, 2016>

一晚連煲4集睇完.. 整體ok... 係中段有d拖拖拉拉... actually個人認為16集已經ok...

Doctors

金來沅, 朴信惠, 尹相均, 李聖經

2016

整體唔錯... 開頭好睇, 中途悶, 後期一般... happy ending... 醫療劇... 實有生離c別啦.... ..喊就of coz....

任意依戀

金宇彬, 裴秀智

2016

天呀... 80年代既韓劇... 睇到一半................. 就停左.... 睇其他.... 唔知會唔會resume XD

W - 兩個世界

李鐘碩, 韓孝周, 金義聖

2016

緊張... 混亂.... 複雜.... 地睇完 XD... 好多問號 ?_____? ahhahaha

灰姑娘與四騎士

丁一宇, 安宰賢, 樸素丹, 李正信, 崔瑉, 孫娜恩

2016

ok ... 平平淡淡... 愛情劇... comment話係新PD... 覺得似原來是美男d friend.... hahahha 點解我會睇因為我buy丁一宇... 有唔使用腦... 打發時間一流~~

雲畫的月光 

朴寶劍, 金裕貞, 鄭振永

2016

3日追到第9... 天呀... 連灰姑娘與四騎士都要停一停先.... 又係暖男2 (諗起原來是美男既容和呀!!!)........ 好可憐... 靚仔s暖男12... hahaha

步步驚心:麗 

李準基, IU, 姜河那

2016

同雲畫的月光同期... 一齊開始睇... 暫時我prefer雲畫的月光... 我會先追雲畫的月光...

最後... 我只睇到第8... 就無追... 原因: 知到ending好慘.... 只能說做左媽媽會想睇喜劇多dl

三流之路

朴敘俊, 金智媛

2017

比較貼地的作品喜歡男1,2&1,2的相處... 很少韓劇男1,2&1,2關係係好既.. hahahha

The Package

鄭容和, 李沇熹

2017

個人好鐘意鄭容和... 但棄劇了 >< 好悶.... 好慢

當你沉睡時

李鍾碩, 裴秀智

2017

自己係2017年覺得最好睇既韓劇...每集追... hahaha

金秘書為何那樣

朴敘俊, 朴敏英

2018

又一浪漫愛情喜劇... 唔使用腦... 所以好輕鬆愉快睇完... hahaha

阿爾罕布拉宮的回憶

玄彬, 朴信惠

2018

一開始好好睇... 題材新鮮... 到後來睇唔落去... 11集棄劇... 

同期有"男朋友"... 男女主角唔太襯.. 無火花... 睇到第六集 - -

德魯納酒店

IU, 呂珍九

2019

關於鬼+鬼酒店...  個人好驚呢啲題材... 好想嘗試去睇... 當然睇到有惡鬼就放棄... 我真係無鬼用

愛的迫降

炫彬, 孫藝真

2019

自我陶醉... 幻想自己係女主角 XD

又一浪漫愛情喜劇... 唔使用腦... 所以好輕鬆愉快睇完... hahaha

is a happy ending to me~

The King 永遠的君主

李敏鎬, 金高銀

2020

關於平衡世界... very interesting... 女主角其實唔差... 喜歡看Lee Gwon + Yeong CP互動.. 2男好正, 一人演兩個不同角色... 面盲証係有D XD... 個人覺得好睇...

哲仁王后

申惠善, 金正賢

2020

男女主角很有默契也做得很好,很好笑!慘的戲份不會很多令你覺得不想看。 緊張令我期待每一集。 剪接做得不錯。OST也很好聽。追完好空虛。看完番外篇更加空虛。No Touch! Ending其實好好雖然唔係HEHE together XD

 海岸村恰恰恰

 金宣虎, 申敏兒

 2021

酒窩CP.  每一集都會看到嘴角向上, 看到有心跳XD

最尾兩集很催淚 ><

大發不動產

張娜拉鄭容和

2021

因為容和先睇
但一路睇一路驚
好驚睇呢類型既劇
所以又放棄... hahaha

"此劇講述一位驅魔師開立的大發不動產,承接因怨鬼出沒而困擾的房地產業主委託,將人死後無法離開世間的怨鬼進行驅魔將其淨化的靈異奇幻故事"

 柔美的細胞小將

 安普賢, 金高銀

 2021

細胞很可愛

故仔很寫實

比想像中好看消磨時間一流

二十五 二十一

金泰梨、南柱赫

2022

看到8

關於劍戟. 聽到有Shinhwa好有共鳴... hahha

同一時間看3
我會二十五 二十一氣象廳三十九

 

<April 3, 2022>睇完.. 一早知道會係SE但整體來說好看... 

氣象廳的人們:社內戀愛殘酷史篇

朴敏英、宋江、尹博、Yura

2022

看到6, 用來配飯不錯... 

用天氣來比喻愛情幾有趣...
但工作無理由重要過阿媽條命... 諗極都唔明 @.@

CP金泰梨、南柱赫 > 朴敏英、宋江

三十九

孫藝真、田美都、金智賢

2022

看到4集,打算放棄... 

看的原因因為年紀... XD  但劇情有點覺得不需去... 用不著那麼saddd,集集都喊到我...
浪費了一班演員

社內相親

安孝燮, 金世正, 金旻奎
薛仁雅

2022

好好笑!唔使用腦~
浪漫愛情喜劇... 改騙漫畫

"二十五 二十一"一樣追得最貼... ahhaha can't stop...
集集都好期待.. so sweeet
唔捨得咁快完... 12
好鐘意男一二女一二既互動同關係~
唔係好傳統嗰啲男二鐘意女一, 女二鐘意男一嗰啲...

<April 5, 2022>睇完..  結局係happy ending 不過有點草草了事... ending可以好D... 整體來說好睇, 值得推介

流星

李聖經、金永大、尹鐘焄、李正信

2022

簡介:講述明星和經紀公司宣傳部組長恩怨情仇的浪漫愛情喜劇.

Happy Ending, 大團圓結局...個個開心...開始唔錯~ 然後好平淡咁... ...

我們的藍調時光

李炳憲、申敏兒、車勝元、李姃垠、韓志旼、金宇彬、嚴正化

2022

簡介:以濟州島為背景,14個人酸甜苦澀的人生短篇故事.

我睇到英珠有了阿顯的小孩就停了..應該第五集?!?....
跳來跳去無意欲再睇... 有時間都唔會呢部住 XD

紅丹心

李準、姜漢娜、張赫

2022

簡介:世子李泰和左議政朴繼元政治對決的虛構故事.

越睇越緊張... 越想追...

我喜歡睇張赫... hahaha

皇帝(男主角)一出場就有眼淚...  一開始都ok...  但集集都係咁就... 唔係太好...

<June 22, 2022> oh... poor張赫/左相又死... 令我諗起推奴嘅佢.. T_T

為何是吳秀才

徐玄振、黃寅燁、裴仁爀、許峻豪

2022

不過不失嘅一齣韓劇,喺有Dmake sense,姊弟戀無CP...

柔美的細胞小將2

金高銀、朴珍榮

2022

配飯用~ 得閒睇幾集~ 覺得第一季好睇D

 

今日的網漫

金世正、崔丹尼尔、南润寿

2022

一般般,但係我竟然睇完。。。 XD

非常律師禹英禑

朴恩斌、姜泰伍、姜基榮

2022

 

美男堂

徐仁國、吳漣序、郭時暘、 康美娜

2022

 

浪漫速成班/頭等緋聞

全道嬿、鄭敬淏、盧允瑞

2023

睇到<第十集>...一個關於補習班/浪漫愛情嘅劇竟然有懸疑成份,又係無CP... 女主偏老... 

到底發生了甚麼事我會睇完... 無棄劇... 天呀~

雖然係happy ending但係唔係亂咁湊埋一對
榮珠同才友
建厚同秀雅

戀愛大戰


金玉彬、劉台午、金智勳、金成鈴

2023

用兩日睇完十集
男女主/2男女我唔識
但係見好多人話好睇
於是我開始
頭兩集OK之後愈來愈好睇笑
2女將佢個頭放入吹風機好好笑

車貞淑醫生

嚴正化、金炳哲、明世彬、閔旴赫

2023

基本上男女主角年齡比較大
我本身喺中意睇靚仔靚女嘛
但係都照睇完
三個字: 狗血劇
結尾不錯
女主角最後男1, 2都無選擇

朝鮮律師

禹棹奐、金知妍、車學沇

2023

因為禹棹奐(The King)所以睇
都ok嘅..

歡迎來到王之國

李俊昊、林潤娥

2023

一套Sweeeet Sweeeeeet嘅愛情劇
CP值高
唔使用腦
配飯一流

Happy ending~

今生也請多指教

申惠善、安普賢、河允景、安桐丘

2023

女主角有前世記憶係因為第一世
但係好後期先開始講
第一次人生的鏡頭後尾不斷重複
第十八次車禍也一直重複
最後:解鈴還須擊鈴人

如果呼應到哲仁王后
金昭容 (申惠善飾) 和崔尚宮 (車清華飾)係再次相遇 XDDDD
申惠善真係做得好好
特別喺係第十八世媽媽門前喊同擁抱又感動到我...

沒用的謊言

金所泫、黃旼炫

2023

嗰排冇乜韓劇好睇
開第一集試下睇。。
女主角可以聽得出人講真/假話
都幾特別吓

 

犬系戀人 (今天的狗也很可愛)

車銀優、朴圭瑛、李玹雨

2023

up to date

完美婚姻的定式

成勋、郑侑敏

2023

得十二集,改遍漫畫嘅復仇劇
網上話狗血劇,真的..
第一集慘D,之後又緊張都算好睇,所以好快追完

最後 happy ending.. haha

與惡魔有約

金裕貞、宋江、李相二、金海淑、趙慧珠

2023

我發現最近嘅韓劇好鍾意玩前世記憶/穿越,連續幾套都係…. 韓國討論區踩到一文不值,但係我覺得OK

2日追8集,都算緊張.. hahaha

歡迎回到三達里

池昌旭、申惠善

2023

第三集,睇下停下,睇下又轉去與惡魔有約然後停唔到.. hahaha

烈女朴氏契約結婚傳 李世榮、裴仁爀、朱玄英、柳善皓、趙福來 2023

一口氣睇完12集
好多位可以駁(太多bugsss XD)
如果穿越劇... 哲仁皇后, 屋塔房王世子真係好睇好多

和我老公結婚吧 朴敏英、羅人友、李伊庚、宋昰昀 2024

原本唔想開黎睇...
又Cancer又比朋友/老公背叛又死又回到10年前... 好彩係頭半集者...

羅人友好神秘, 似乎又係回到過去?!

 

 

 

 


 

見到個list都驚驚地.... hahahah 有兩個小朋友都煲劇... (lunch  time/night after kids zzzz) 

 

好似有好多都棄劇  XDXD

 

綜藝節就係X-MAN -> Running Man~~  die hard fans!!  ahhaha

 

 

***the above is only for my opinion*** XDXD

 

 

arrow
arrow

    杏仁媽咪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()